آویناآوینا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

آوینا؛ عشق مامان و بابا

آوینا در دو ماهگی

1392/5/23 16:17
324 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک مامانی...الان تقریبا 80 روزی میشه که داریم با هم زندگی می کنیم. تو بی نهایت شیرین و دوست داشتنی شدی و من روز به روز عاشق تر از دیروز. الان حسابی دنیای اطرافت رو درک می کنی و سعی می کنی باهاشون ارتباط برقرار کنی. با هزار زحمت "آغون"  و "بوبو" را می گی. البته برای تلفظ ب، بابایی ساعت ها باهات کار کرده.

دل دردهات و کولیکت تقریبا از دوماه و ده روزگیت یه کم بهتر شد و منم داروهات رو کمتر کردم.

اینم چند تا عکس از اولین آتلیه دخترم در بیست روزگی:

 

توی این عکس ها خیلی همکاری کردی. من و بابایی اصلا انتظار نداشتیم که اینجوری ژست بگیری.

اینم یه سری عکس از 1 ماهگی دخترم، که شیراز بودیم.

اینجا هم 47 روزه بودی، الهی قربون چتری های خوشکلت برم مامانی:

 

 

اینم یه ژست دخترونه:

 

اینم توی حیاط ، خونه مامان جون. بعد از ساعت ها بی خوابی و گریه کردن...

 

البته الان خیلی بزرگ تر و شیرین تر شدی، ملوسک من. اینم چند تا عکس از دو ماهگی دخترکم:

 

 

 برم که داری از خواب ناز بیدار میشی و شیر می خوای.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ساینا دخترخاله ات
26 شهریور 92 21:47
سلام قربونت برم الهی اوینای من که تو داری روز به روز خوشمزه تر میشی وما نمیتونیم ببینیمت من تورو از همه ی دنیا بیشتر دوست دارم عزیزم برات ارزوی موفقیت میکنم عزیزم قربونت برم عزیزم بوسسسسسسسسسسسس


سلام سلام به ساینای گل... دختر خاله ی مهربون و نازم. منم دوست دارم زودتر شما رو ببینم. انشالا خوشمزه تر میشیم، همدیگرو می بینیم. بوس س سس
مامان جونت
26 شهریور 92 21:50
سلام اوینا عزیزم الهی قربونت برم انشا الله که به سلامتی بزرگ بشی بزرگ وبزرگ تر خیلی دلم میخواد که هرچه زود تر ببینمت عزیزم دوست دارم بوسسسسسسسسس


سلام سلام مامان جون.منم خیلی دوستتون دارم.انشالا هر چه زودتر همدیگرو ببینیم.برام دعا کنید. بوس س س
روزینا دختر خاله ات
26 شهریور 92 21:56
سلام اوینا خوبی عزیزم الهی فدای تو بشم من انشاالله توهم هرچه زود تر بزرگ شوی وبه مدرسه بروی


سلام کپل خانمم...آخی چه دعای قشنگی. انشالا آوینا هم زودتر بزرگ بشه و مدرسه بره.مثله تو براش کیف گربه ای بخریم. بو س س

دخترخاله ات روزینا
26 شهریور 92 21:57


چیه کپل خانم... چرا می خندی؟؟؟ قربونت برم من

روزینا
11 مهر 92 23:15
نفیس
27 آذر 92 1:29