آویناآوینا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

آوینا؛ عشق مامان و بابا

پدر، نام تازه‌ی من است!

1393/2/23 14:04
477 بازدید
اشتراک گذاری

یک ساله‌ بابا هستم و 100 روز نخوابیده‌ام1. اما نه خستگی به تنم مانده، و نه گذر کسالت باری داشته‌ام. اینقدر زود گذشت که گاهی حس می‌کردم ساعت‌ها از من سبقت گرفته‌اند. روزها و ماه‌های اول بسیار سخت می‌گذشت. تغییر بزرگی مثل پذیرش یک عضو جدید که کاملاً نیاز به حمایت و مراقبت دارد، تنظیم خود و برنامه‌هایت برایش و تفریح، استراحت و تغذیه هر روزه به شکلی دیگه می‌تونه کلی چالش برات به‌بار بی‌آره که باید خوب از پسش بربی‌آیی. هدیه‌ای از طرف خدا، که برای رشد و بزرگ شدنت، بهش نیاز داری. اهل شعار نیستم، ولی مدیریتی که با وجودش تو زندگی‌مون بهش دست پیدا کردیم و تو هیچ کلاس درسی نمیشه بدستش آورد، کلی برکت برامون به ارمغان آورد. همیشه دنبال پاسخ این سوال بودم که خدا به پدر و مادرها عوض این همه زحمت و تلاش غیر از ثواب چی می‌ده؟ امروز یه جواب براش دارم، که اثبات شده، به عدد پدر و مادرهای روی زمین. "یه حس خوب، روح زندگی" و کلی حرف دیگه. کلی ارتقاء میتونه بهت بده که باید لحظه به لحظه لمسش کنی و نخوای که به عقب برگردی. امروز روز تولد دوباره پدر هست به توان فرزند، و تشکر از خدایی که هدیه‌ش هیچوقت تکراری نمیشه. یا علی

 

1. طبق یافته‌های جدید محققان، پدر و مادرها در طی 30سال زندگی فرزندانشان، 8.4 سال بیخوابی می‌کشندکه با تعدد فرزندان، این عدد افزایش قابل توجهی می‌یابد.

پسندها (1)

نظرات (3)

آوینا
23 اردیبهشت 93 15:24
بابادون، دوستت دارم
حورا
23 اردیبهشت 93 18:39
روزت مبارک بابای آوینا .. انشاالله همیشه همینقدر حس خوب داشته باشی و بازم بابا بشی ..دختر به این خوبی و خوشگلی خدا بده صد تا ازین دخترا
افسانه و محمدرضا
پاسخ
ممنون، سلامت باشی...والا
مامان جون
5 تیر 93 2:00
واقعا که چه مطلب زیبایی نوشته پدر اوینا جون. تولد یک سالگی دختر ناز و قشنگتو نو تبر یک می گم