آویناآوینا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

آوینا؛ عشق مامان و بابا

روز مــــــــــــــــــــــادر

1393/1/31 0:23
320 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک من

امروز روز مادر هست. روز مادر امسال، اولین سالی هست که "مادر" بودن رو با تمام موجودم لمس می کنم. سال پیش فقط مادربودن رو حس می کردم، ولی امسال تو اینجایی. تو به مادر بودن من معنا دادی.

 

 

امسال بیشتر از تمام سال های عمرم دوست داشتم پیش مامانم باشم. دوست داشتم روز مادر فقط کنارش بشینم و حضورش رو با تمام وجودم حس کنم. فقط کنارش بشینم و از بوی مادرم لذت ببرم. فقط همین...ولی حیف. حیف که فقط دل خوشم به اینکه صدای مهربان مادرم رو می شنوم.

 

 

یک ســــــال گذشت. یک ســــــــــــــــــــــال از وقتی که من این صفحه رو ساختم. از وقتی که من اینجا از "تو" برای دل خودم می نویسم. یا شاید بهتره بگم از دل خودم برای "تو" می نویسم.

 

 

الان 333 روزه که تو در کنار منی. تقریبا داری به یک سالگی نزدیک می شوی و من باز آرزو می کنم که این یک ماه باقیمانده دیرتر بگذره.

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

حورا
3 اردیبهشت 93 0:10
روزت مبارک مامان آوینا
افسانه و محمدرضا
پاسخ
ممنون مامان هلیای عزیز...بر شما هم مبارکـــــــــــــــــــ
مامان مهربون
5 خرداد 93 20:16
سلام عزیزم تولد فرزندت مبارک اینم کادوش کد ریزش کادو و انفجار تولدت مبارک