آویناآوینا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

آوینا؛ عشق مامان و بابا

روز مــــــــــــــــادر

1392/2/11 16:46
287 بازدید
اشتراک گذاری

 

این روزهایم حال و هوای دیگری دارد

دوست دارمشان


این صفحه رو روز مادر ساختم.روز مادر امسال حال و هوای عجیبی دارم،

پر از شور و هیجان، ترس و دلهره و ...

هر چی به دیدن تو نزدیک تر می شم، احساس می کنم همه چیز داره جدید و جدیدتر میشه.

حس می کنم دارم میرم تو دل یه دریای بزرگ و پرتلاطم...ولی این احساس رو دوست دارم.

دخترک عزیزم دارم برای دیدن، بوئیدن و لمس کردن تو لحظه شماری می کنم.

الان 250 روزه که داریم با هم زندگی می کنیم.

تقریبا 20 روز از این 9 ماه سختی و انتظار باقی مونده.

خدایا کمکمون کن...همچنان خیلی بهت نیازمندیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

saya
11 اردیبهشت 92 16:49
مادر تنها کسیه که میتونی براش ناز کنی



سرش داد و بیداد راه بندازی، باهاش قهر کنی!



اما با اینکه تو مقصر بودی بازم با یه بشقاب غذا



با لبخند میاد و میگه: با من قهری با غذا که قهر نیستی . . .



روز مادر و روز زن مبارک







الهه
11 شهریور 92 13:02
عکسی که موهاشو چتری کرده خیلی قشنگ بود خاله به قربونش بره ]


ممنون خاله الهه ی عزیزم. خیلی دوستت داریم.بوس
خاله الهامت
26 شهریور 92 22:05
اوینا عشق نفس زندگی است الهی دورت بگردم که دلم برات یه ذره شده قربونت برم عزیزم


سلام خاله الهام عزیزم...خیلی دوستت دارم. منم دلم خیلی برات تنگ شده.به قول خاله الهام: "با شرکت هم هم خور".

دخترخاله ات روزینا
26 شهریور 92 23:27
عزیزم سلامعزیزم خوبی


ممنون کپل خانم. بله عزیزم. خوبم. بوس س
ساینا دخترخاله ات
31 شهریور 92 13:22
سلام عزیزم هم هم خور من دوست دارم مممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
روزینا دختر خاله ات
31 شهریور 92 13:25
سلام عزیزم گلم
خاله الهامت
31 شهریور 92 21:17
الهی خاله ات قربونت بره
ساینا دخترخاله ات
31 شهریور 92 21:20
الهی چه قشنگ رو مبل نشستی
ساینا دخترخاله ات
31 شهریور 92 22:37
قربونت برم که اینجوری روی مبل نشستی
مادر جون
14 مهر 92 20:50
الهی ما مان جون به قربو نت بره که دستا تو گذاشتی روی زمین و آماده ی حر کت کر دن و گا گله کردنی... عز یزم اینشالا به امید خدا هر چه زودتر ببینمت
[][]


فداتون.بوس

مادر جون
18 مهر 92 21:02
الهی مامان جون به قر بون نوی گلم اوینا جون برم خدا را شکر که بچم خوب شد به امید دیدنت
ساینا دخترخاله ات
25 مهر 92 18:59
اوینا بهترین وخوشکلترین دختر دنیااست ومن او را بسیار دوست دارم اوینا بهترین دختر دنیا
مادر جون
4 آبان 92 20:25
الهی قربون نوی گلم برم عز یزم که چقدر شیرین وبانمکی خدا نگهدارت باشه


ساینا دخترخاله ات
16 آبان 92 22:19
الهی من قربونت برم عزیزم که روز به روز خوشکل ترمیشی عاشقتم اوینا کپل من
ما ما ن جونl
20 آبان 92 19:39
]الهی مامان جون به قر بونت بر خدارا شکر که اوینا خوشگلم هم سینه خیز میره وهم غذا میخوره الهی صدو بیست ساله بشی در پناه خدا و زیر سایه پدرو مادرت باشی عزیزم اینشا ا ا
ا میر
24 آبان 92 11:28
ما ما ن جونl
7 اردیبهشت 93 21:31
الهی مامان جو ن قربونت بره عزیزم که اینقدر خوشکل شدی. خیلی دلم میخواد الان جلوم بودی میخوردمت. خیلی ناز و بامزه شدی...دقیقا مثل مثل کوچکیهای بابات هستی. آفرین به مامان گلت که با فکر وبا سلیقه عالی ش برات این وبلاگ باحال و جالب رو ساخته. به امید دیدار هر چه زودتر
افسانه و محمدرضا
پاسخ
فدای شما برم، مامان جونم. به امید دیدار هر چه سریعتر
ما ما ن جونl
28 اردیبهشت 93 17:42
الهی مامان جون به قربونه نوی خوشگلش بر که خیلی دلم براش تنگ شد از خدای مهربا ن می خوام که هر چی زودتر کمک کنه که برم نوی عزیزمو ببینم یاخدا